måndag, augusti 27, 2007

Krokodiltårar

Haha, en "klasskompis" frågade nyss:
K - vadå hej då mkv?
J - Jag har klantat mig med metod b och får antagligen inte fortsätta pga det.
K- Jaha, vad tråkigt.
J - Mjo.

Hon bryr sig verkligen om mig. Känner det ända in i den djupaste delen av mitt hjärta. Vilka värmande ord. Hon gråter jättemycket nu när hon vet att jag ska sluta. Jag tycker det är synd att jag är orsaken till att hon gråter så. Vad kan jag göra för att hon ska sluta gråta? Hon är säkert en trasig människa nu. Vilken otur.

Cry?

Jag har inte pratat med den här tjejen sen insparken.Det var drygt två år sen nu. Sen tror jag inte att många ord har växlats mellan oss. Nu var hon bara nyfiken så hon får något att skvallra om i klassen. Jag kommer berätta själv för de som inte vet om det än och som jag vill säga hej då till. Resten skiter jag i. De kan få lyssna på hennes version.

Men skvallra runt lite du. Jag bjuder på det.

Strippan does it again.

Inga kommentarer: