torsdag, augusti 02, 2007

Dance all night long

Imorgon åker jag söderut. Ner till Skåne och Malmö närmare bestämt. Hmm konstigt. Varje gång jag tänkt på Malmö tidigare har jag tänkt storstad och öresundsbron. Snacka om att den bilden förändrats under den senaste tiden.

Change of perspective

Vid den här tiden imorgon så är jag framme i Malmö. Jag ler stort när jag tänker på det. Kommer vara otroligt skönt när jag väl kommer fram. Ibland kan man ha det väldigt bra. Jag är lycklig som tusan nu och det är skönt att jag börjat dansa igen. Dansen är viktig för mig. Den här dansen gör mig extremt lycklig. Känns som att jag har hittat någon som dansar i samma takt som jag. Som dansar samma dans som jag.

Dance dytte dance

Jag dansar med små lätta steg. Ökar farten av ren glädje. Dansar säkrare och säkrare. Det känns som att jag inte ens vidrör marken. Jag glider fram över i ren glädje. Dansa, dansa, dansa. Ser du stegen? En fot där, en fot där och nu jobbar vi med fötterna.

I like this dance

Inga kommentarer: