onsdag, augusti 15, 2007

Jag är trött

Vill egentligen inte jobba idag. Känner mig otroligt trött och hängig och då känns det ändå som att jag sov ganska gott i natt. Förstår inte vad det beror på. Kan vara alla krav jag har på mig själv. Jag brukar bli trött när jag kräver för mycket av mig själv för det betyder att jag tänker oerhört mycket och då blir hjärnan seg och därmed också jag.

Seg

Jag ska till jobbet idag i alla fall så får vi se hur det går. För som det känns nu så kommer jag verkligen inte att klara av hela dagen. Hela kroppen känns som om någon gått bärsärkargång på mig och hjärnan ska vi inte prata om. Hela huvudet värker och jag vet att jag kommer gå som en zombie på jobbet idag.

Not a good day

Om det blir riktigt illa får jag väl ringa och fråga om någon kan komma och hämta mig. Mina armar känns som gele när jag rör dem. De vill inte riktigt vara med av någon anledning. Jag är för trött för detta. Och att ringa och sjukanmäla sig nu är lite i senaste laget. Jag åker dit så får vi se hur det känns vid första rasten.

Shit

Inga kommentarer: