onsdag, augusti 01, 2007

Need a change of scenary

Everything changes so fast. I understand.

Jag sitter och väntar på min syster. Vi ska stryka mina byxor. Okej, jag vet vad ni tänker "jaha nu kan inte ens grabben stryka kläder". Då tänker ni fel för det kan jag. Men jag saknar ett strykjärn. Därav att min syster ska komma. Hon äger ett, det gör inte jag.

Own me

Måste ringa ett samtal idag också. Det är bara när jag ska hinna det. Orkar inte ta det när syrran är här för då ska hon också prata med han jag ska ringa till. Funderar på om jag ska maila honom kanske. Det kanske blir lättast så?

Mail him

Två arbetsdagar kvar på denna veckan. Det känns väldigt bra kan jag säga. VÄLDIGT BRA. Jag längtar så till helgen att det inte är sant. Att det nu bara är två arbetsdagar kvar gör det väldigt bra.

Grymt bra.

Inga kommentarer: