måndag, augusti 04, 2008

Det är inte kul att börja jobba klockan 06:00. Det är inte riktigt okej att gå upp då, enligt mig. Just nu sitter jag med "grus" i ögonen och halvfryser för att jag är trött. Ska borsta tänderna och sen kommer min skjuts. 05:27 brukar de komma.

Early in the morning

6 dagar kvar nu tills Josse kommer hem också. 6 dagar kvar tills hon kommer hem och 9 arbetsdagar kvar. Totalt är det 11 dagar kvar tills sommarjobbet tar slut. Shit, vad trött jag är. Jag ska aldrig skaffa mig ett jobb där jag är tvungen att jobba natt, gå upp mitt i natten för att jobba eller gå upp sjukt tidigt på morgonen. Förmodligen kommer jag göra det förr eller senare. Journalister har rätt oregelbundna tider. Kanske vänjer jag mig? Eller så gör jag inte det.

Get used to it

Nu ska jag borsta tänderna.

Inga kommentarer: