söndag, augusti 31, 2008

Knark

Just det ja. Fick reda på att folket knarkar på hotellet. Inte det roligaste att få reda på kanske. Jag tvivlar mer och mer på denna samling av människor. Alex är självklart en av dem som knarkar tillsammans med de övriga. Många är normala och schyssta människor men en del är också fullständiga idioter som bara dricker och knarkar som det är nu.

Knarkare

Frågan är vad jag ska göra åt detta. Om jag säger vilka de är som har knarkat måste jag nästan se till att ha bevis för det. Jag riskerar att själv sitta i skiten om jag anklagar dem för att knarka och sen står där själv med anklagelserna. Då lär jag inte bli populär. Jag skulle kunna vidarebefodra detta till tidningar i Sverige som kanske kan göra något om det med hjälp av mig. Undra i vilken dager det sätter mig. Ingen lär kunna spåra det till mig i och för sig.

Newspaper

Inga kommentarer: