onsdag, augusti 13, 2008

Förklaring till min frånvaro

Lovade att berätta varför jag försvann i en vecka. Förklaringen är enkel. Jag kopplade in min telefon och när detta gjordes så försvann den gamla hyresgästens bredband. Något jag inte var särskilt munter över. Jag väntade viktiga mail och var tvungen att få tag i lite dokument inför resan. Detta omöjliggjorde detta. Jag fick ringa min syster som fick kolla min mail lite då och då. Just för att jag skulle vara lite uppdaterad om vad som kommit in och inte.

Update

Nu har jag som sagt svågerns mobila bredband. Känns bra faktiskt. Det gör att jag kan kolla det jag vill kolla. Vilket är min mail, de viktiga dokumenten och uppdatera mig om vad som händer i världen. Nu ska jag fixa mig en resedagbok för min resa. Kommer förmodligen uppdatera mer här vad som händer än där men jag lovar att ni får en länk till resedagboken också.

Traveldiary

Inga kommentarer: