fredag, augusti 01, 2008

Till havs

Idag var vi ute ett gäng på sjön. Vänern. Jag, J och hans tjej J, F och hans tjej H och min dejt Martin. Ja, han fick bli min dejt då det redan fanns två par och vi var de enda över. Nä, men allvarligt. Vi var ute på en liten kobbe vid en liten lagun. Det var riktigt varmt och skönt i vattnet. Väldigt fridfullt och ingen mer än vi där.

Sweet

Vid 13-15 förändrades det. Då blev det riktigt varmt då solen legat på i flera timmar. Så efter grillning av lite korv begav vi oss av hemåt. Då hade vi varit ute sen klockan 11.00 ungefär. När vi sen kom tillbaka till Skara upptäckte jag att överkroppen var röd. Det finns nämligen två färger jag kan ha på min kropp. Det är först vit. Den färgen har jag haft till 99% av min livstid. Sen är det röd. Denna färg får jag när jag ligger i solen. För brun blir jag inte. Den ingår inte i min färgskala nämligen. Nu hoppas jag att jag ska slippa flaga så jag smörjer in mig med jämna mellanrum för att återfukta huden. Annars har det varit en helt underbar dag med mina vänner.

Smörj in mig.

ps; jag smörjde inte in mig och jag vet att jag får skylla mig själv. ds

Inga kommentarer: