söndag, augusti 31, 2008

Supa?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Anledningen? Alexander, min rumskamrat. Oturligt nog fick jag den största festprissen av alla arbetare. Han är rolig på ett sätt när han är full. Det måste jag erkänna. Han är också jobbig då han är den jag ska dela rum med. Det är väldigt jobbigt då han är full för jag vet att jag är den som får ta det sen.

Drunk

Helst av allt hade jag velat ha ett singelrum där de jag vill ha dit kommer och de jag inte vill ha inte kommer dit. Och jag slipper ha någon mer i rummet som ska supa skallen av sig. Och pengarna han äger. Väldigt jobbigt faktiskt. Säg att det blir två gånger varje helg han ska supa. Minst. Det blir minst 15 gånger han ska supa. Om jag har tur så struntar han i det någon helg. Vilket jag starkt tvivlar på.

Many times

Inga kommentarer: