torsdag, augusti 21, 2008

Update

Utav någon anledning har jag inget att göra på internet. Trots att jag är beroende av det. Kanske är jag bara beroende av det när jag är hemma och inte i Malmö. Kanske är det bara en dum tvångstanke jag har. Snart kommer min tillgång till internet att begränsas. Då är jag på Island och jag tvivlar starkt på att jag har tillgång till internet 24/7. Kommer nog jobba en hel del och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Lära känna lite folk först och främst är en bra idé.

Internet

Jag fick reda på vad ajg fick i lön idag också. Helt okej lön med tanke på att jag varit borta några dagar. Kunde kanske skrapat ihop 1000 kr till på lönen om jag jobbat fullt ut men ändå nöjd. Trodde jag skulle få 2000 kr mindre än vad jag fick. Nu ska jag betala lite räkningar och sen ska jag försöka hitta på något annat.

Pay your bills

Inga kommentarer: