söndag, augusti 17, 2008

Good bye

Igår var det lite avskedskväll med grabbarna. Vi möttes upp hos mig för att sedan bege oss upp till Hotellet och minigolfen där en del av kvällen skulle spenderas. Efter en fin och trevlig runda med solens värmande strålar och en vinst till mig själv var det dags för middag. Självklart på hotellets fina resturant. Vi slog oss ner ute i solen. Vilket vi senare skulle komma att ångra då kalla vindar drog in och kylde ner oss. Turligt nog för oss fanns det filtar tillgängliga som vi kunde dra runt oss för att värma våra kylda kroppar.

Heat it up

Efter lite beslutsångest över vad att beställa blev det till slut en alldeles utsökt kalvfilé med potatis till det. Oerhört gott faktiskt. Det är en sådan måltid jag gärna äter varje dag. Om jag orkade göra så avancerad mat det vill säga. Nu gör jag inte det utan nöjer mig med enklare maträtter. Efter detta blev det att dra sig hemåt till mig. Där avnjöts några cider och öl med en massa pratande. Killar emellan. Väldigt trevligt faktiskt. Men nu drar jag till Malmö imorgon. Stannar där en vecka och sen blir det Island. Nervöst. Det kommer komma mer info om det under veckan.

Good food

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, hehe =)