fredag, november 07, 2008

F-ckat och fel

Det känns så f-ckat och fel. Håller inte längre. Jag har tröttnat på skiten. Man sitter som ett fån och stirrar och lider. Jag ska berätta hur svårt det är att orka med skiten. Sliter, kämpar och längtar. Det hjälper inte ändå. Jag har så mycket mer än vad du insett. Ett hjärta som dunkar och känslor för livet. Måste se mig om. Kommer hitta det.

F-ckat

Jag lever i en dimma. Tack för den här tiden. Fy fan vad det suger. Jag sitter och längtar. Är det något som duger? Tack för den här tiden. Fy fan vad det suger. Ensam sitter jag kvar här i regnet och gråten. Jag äter middagen ensam. Sen ska jag somna och drömma om denna resa. Du ska se att ingenting slutar lyckligt. Jag bara sitter och väntar. Det här är droppen av längtan.

Droppen

Inga kommentarer: