onsdag, november 19, 2008

Why?

Blir inte så mycket skrivet den här veckan. Varför vet jag inte riktigt. Har inte varit mitt planerade jag på sistone. Därför blir det rätt tunt med inlägg här på bloggen.

Tunna röda linjen

Snart är det helg igen. Jag har längtat sen i söndags kväll. Säger det mer om mig som person eller om jobbet jag har. Det får ni själva avgöra. Ska ha ett nytt möte nästa vecka för er som vill veta vad som händer på den fronten. Sen blir det till att jobba som en tok på alla håll och kanter. Både på ångestfabriken och andra projekt. Det är mycket som ska göras nu.

Much to do. Way to much

För övrigt ska jag testa mig på att skriva ett inlägg helt på italienska snart. Det lär inte bli långt men något ska ni i alla fall få. Ni som sen kan italienska - klaga inte på min grammatik. Jag har bara lyssnat till språket under några få veckor och någon expert är jag då inte.

Italiano

Inga kommentarer: