onsdag, november 12, 2008

Future

Jobbet som jag påpekat tidigare är inte så roligt. Men det finns gott om tid att tänka och bolla idéer med sig själv. Vilket jag gjort idag. Det var väldigt givande måste jag säga. Seriöst alltså. Mycket bra tankestund idag. Jag planerade en hel del och jag vet att jag kan och kommer genomföra dessa saker.

Planning

Detta kommer göra mina mål i livet så mycket lättare och även uppfylla dem i vissa avseenden. Vilket är oerhört skönt. Jag lever väldigt mycket för mina mål och när jag måste göra om målen blir jag besviken på mig själv. För att jag inte lyckats klara av det.

Manage

Nu ser det dock ut som att jag har mål jag kan klara av. Det gör mig väldigt glad måste jag säga. Det är som om en slags ro kommer över mig och gör mig glad och rofylld. Snart kommer vissa mål att klaras av och andra påbörjas. Skönt.

Inga kommentarer: