onsdag, november 12, 2008

Pee

Ibland får jag se lite konstiga saker när jag är ute och rör mig i staden som kallas Skara. Bland annat en unge på max fyra år som står och kissar i gräset vid ett hus. Kanske inte något konstigt i sig. En liten unge som pissar är väl inget ovanligt?

Sensualism

Det roliga var dock hans mamma och kommentaren ungen slänger ur sig. Hans mamma står och håller honom som om han vore lutande tornet i pis(s)a. Fast värre. Precis när jag stegar förbi säger grabben, med rädsla i rösten, "du tappar mig inte va?"
Mamman svarade att det skulle hon inte göra.
Grabben "Lovar du?"
Mamman "ja jag lovar".

Promise

Taskigt för ungen om hon hade släppt honom. Inte alla blir slängda i sitt eget kiss. Speciellt inte av sin mamma. Fatta vad förvånad han hade blivit. Sen höra mamma säga "haha jag korsade fingrarna så det gills inte". Och där skulle grabben ligga. Förnedrad av sin egen morsa. Livet är inte alltid lätt.

Ibland är det torrt och ibland, öhh, blött

Inga kommentarer: