torsdag, november 06, 2008

Friends forever

Sista arbetsdagen för veckan. Underbart skönt. Vad har helgen att bjuda på? Jo, jag ska vara med vänner. Spela lite spel, dricka lite och förmodligen blir det allsång. Det brukar det bli. Hur det låter? Inte bra, men kul har vi. För det mesta blir det wonderwall och någon gammal Jacksonlåt.

Sing for me

Mina vänner är det viktigaste jag har i mitt liv just nu. De räddar mig utan att ens veta om det. Om jag kunde skulle jag bjuda dem alla på en resa för att visa min tacksamhet och uppskattning. Tyvärr har jag inte råd med det. Förr eller senare kommer också det att ändras. En dag kommer jag ha tillräckligt med pengar för det och då kommer jag göra det.

Trip to somewhere

Tills dess får de nöja sig med ett tyst uppskattande från min sida. För jag är inte den som pratar i onödan. Om jag inte blir nervös. Då pladdrar jag på i all evinnerlighet. Det är något som är sjukt störande. För det är helt okontrollerat. Jag fortsätter bara prata, prata och prata. Det vill jag helst undvika. Då kan du få veta allt om min familj, mig eller min åsikt om djungeln i amazonas. Bara så du vet.

Opinion

Inga kommentarer: