lördag, november 01, 2008

Move out

Nu håller Linus på att flytta. Min gamle lägenhetskompis ni vet. Han flyttar till egen lya nu. Han är kanske klar. Det vet jag inte. Är inte hemma i skrivande stund så det är svårt för mig att veta. Nu blir jag själv i min lägenhet. Det kommer bli otroligt skönt. Jag slipper klaga på honom hela tiden för att han inte lyfter ett finger. Han slipper mitt tjat. Det blir en win-win situation.

Win me over

På ett sätt är det skönt att ha lite liv och rörelse runt en. Det kommer jag få mycket mindre av nu. Dels på grund av att han flyttar och en annan grej. Det kommer jag ta upp imorgon, tror jag. Får ändra rutinerna igen. Äter nu igen i alla fall. Det är mer eller mindre ett måste när man jobbar på ångestfabriken. Du kan inte klara dig utan att äta på jobbet. Därför äter jag. Så ni vet.

Eat more

1 kommentar:

Anonym sa...

varma tankar. kram