söndag, november 30, 2008

Malaysia

Idag och igår var jag i Göteborg. Hade tråkigt så jag drog dit istället. Hängde med M och bara hade det gött. Vi gick och åt på en malaysisk restaurang. Visste inte riktigt vad som var att vänta. Men maten var värd att vänta på kan jag säga.

Malaysia

Både jag och M beställde in flamberad oxfilé och ingen av oss blev besviken. Långt ifrån. När de kommer in med maten så fräste det i formen det låg i. Fullkomligt fräste och spottade om vartannat. Det var en rolig syn och, faktiskt, lite mäktig. Vår mat. Fräste. Kokade. Flamberad oxfilé. Kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det.

Great food

Jag vet att jag gör lite reklam i min blogg. Är det första gången? Nä, egentligen inte. Jag har gjort det tidigare. Inte lika tydligt dock. Varför skulle jag inte berömma en restaurang för deras goda mat? Gå förbi Malaysia Saté om ni är i Göteborg på avenyn. Ligger mitt emot Åhlens City om jag inte minns fel. I början av avenyn är det i alla fall.

Go there

Inga kommentarer: