lördag, april 18, 2009

Dagens outfit

Jag tänkte börja med något nytt här för jag har hört att det genererar läsare. I alla fall om man är ung, snygg, duktig på något och framgångsrik (om inte annat blir du det med din outift) och, öhhm, tjej.

Young

Jag uppfyller kanske ung fortfarande, 23 är väl ungt? Snygg, nja jag klarar mig väl. Duktig på något det är jag. På lite allt möjligt faktiskt. Jag kan skriva artiklar, reportage, features och så vidare. Sen har jag säkert någon dold talang jag inte upptäckt än. Framgångsrik? Nja, det beror väl på hur man ser det. Nu till den sista punkten som är oerhört svår för mig att klara av. Tjej. Jag är en kille och hur jag än vrider och vänder på det har jag fortfarande en penis. Den följer med mig vart jag än går. Jag blir inte av med den så nej, jag är ingen tjej. Vi får se hur bra detta genererar läsare.

Wherever I go

Håll tillgodo. Dagens outfit levereras av moi och det finns inget bättre att ha på sig än detta i solen i sommar. Kläderna (overallen) är från Jönköpings högskola, närmare bestämt MKV där jag gick. Detta är overallen alla mkv:are skulle ha om man var trogen. Den är i slitstarkt material och på min overall står det "Afrika", "Nordamerika" och någonting om att jag är ett fyllo, väldigt rolig och en nolla. För det var jag då.



3 kommentarer:

Sara sa...

Underbart! Blondinbella, släng dig i väggen! :)

Malin sa...

jag skrattade till för mig själv en stund. fan vilken bra idé Jocke! du är för söt, till och med i en sån där jäkla högskoleoverall.

Jay sa...

Sara: Visst är det? Nu är frågan om vad det ska bli för outfit senare. Hmm...

Malin: Tack så mycket. Jag försöker. Ibland går det, ibland inte. Idag lyckades jag. :D