onsdag, april 22, 2009

Besviken

I helgen var det tänkt att jag skulle hälsa på min kusin och hennes familj. Det är en marknad där och jag och kusinbarnet har pratat om det ett tag. Har sagt att jag ska komma dit och hälsa på tillsammans med min syster och hennes familj när de åker upp nu i helgen. Istället fick jag göra henne besviken trots att jag inte ville.

Ville inte

Istället för att hälsa på så ska jag jobba och om det bara varit fredagen så hade jag kunnat åka på lördagen men nu ska jag jobba även lördag så hela grejjen faller. Därför fick jag idag ge henne det dystra beskedet och besvikelsen visade sig direkt. Jag gillar inte att göra människor besvikna.

Falling

Vi har pratat om det här ett tag och det har hela tiden sett ut som att jag kunde komma upp men nu kom jobb ivägen. Året och livet är inte slut än så självklart kan jag åka en annan helg men ja. Inte det som var tanken som sagt. Hoppas hon inte blev allt för besviken bara.

Not to much

Inga kommentarer: