onsdag, april 22, 2009

Dream

Jag har en del drömintervjuer jag vill göra i mitt liv. Vissa större än andra men fortfarande drömintervjuer. Det är inte bara människor som hör hemma inom sportens värld jag vill intervjua utan det är en tripp runt världen som gäller för att träffa dessa människor.

People

Ni som läser den här bloggen vet att jag jobbar en del på ångestfabriken (absolut inget skrivande där kan jag säga) och en del för tidningen, som den så vackert kallas. Vilken oerhörd potential tänker ni. Det tänker jag också men skillnaden är att jag menar det och vet att jag har den. Få av er känner mig på riktigt, ni har inte träffat mig och inte heller pratat med mig. Det är svårt för er att verkligen veta. Men en dag kommer jag vara där - i rampljuset. Följ med tills jag är där. Gonna happen.

You should know

Inga kommentarer: