onsdag, april 15, 2009

Readers

Jag undrar vem den nya Sara är. Är du Daniels bättre hälft eller är du någon helt annan? Berätta gärna om dig. Antingen här eller via min mail (jocke_a_85@hotmail).Jag blir alltid så extremt nyfiken på vilka mina läsare är när de väl presenterar sig. Ta det som en komplimang tycker jag. Att jag faktiskt bryr mig om er läsare, att jag vill att ni ska trivas här. Om någon vågar och vill får ni gärna säga om det är något ni vill att jag ska blogga om. Jag bloggar om praktiskt taget allt.

I care

2 kommentarer:

Sara sa...

Med den nya Sara, så antar jag att det är jag som åsyftas? ;) Och näe, jag är inte Daniels bättre hälft. Jag är, tja, jag. :) Hojta om du är mer nyfiken.

Jay sa...

Sara: Yes, det var dig jag syftade på. Inte Daniels bättre hälft okej. Haha will do. Kommer säkert fråga något senare :D