söndag, april 12, 2009

Kalas och bilder

Det är kalas idag för min svågers bror. Ska förmodligen dit men har inte bestämt mig till 100 % än. Det blir en del folk men risken är att man känner sig felplacerad trots att jag känner de flesta där. Kanske bara är med för att ta lite kort. Det brukar vara uppskattat då jag ägnar lite tid och tanke för att ta korten. Sen att jag ser ut som en idiot när jag tar kort hör inte hit.

Not in the picture

På tal om bilder så kan det dyka upp en eller annan här på bloggen inom kort från igår. Var väldigt trevligt med vårt lilla gäng ute hos J och J med grillning, kubb, dart, boll och så vidare. Väldigt lyckat måste jag säga. Får se om det blir bilder från det senare.

Picture

Nu ska jag göra något vettigt för en stund. Kanske sova då det blev lite sent igår. Kanske läsa lite. Vi får se vad det blir. Förmodligen blir det både en och två uppdateringar innan jag rör mig iväg till det där kalaset. Hoppas ni hade en trevlig påsk.

Do something

Inga kommentarer: