tisdag, april 07, 2009

Worksick

Jag blir mer och mer sjuk. Det stoppar mig inte utan jag fortsätter gå fram som en ångvält bland alla texter, spelare och lag. Igår fick jag uppgiften att intervjua min kompis som är en stor talang i området. Kul, tycker jag.

Fun

Min kompis tyckte också att det var bra att jag var den som fick uppdraget då vi känner varandra väldigt bra. Jag önskar honom verkligen all lycka inom fotbollen och det förklarade jag för honom igår. Tror han förstod att jag tror på honom. Han förklarade lite om hur han kände och tankarna han delade med sig är lätt att förstå. Det är en press att ligga på toppen. Alltid lättare att vara en underdog. Han är tyvärr inte där längre för han är bättre än många andra.

Underdog

Nu ska jag fortsätta jobba och sen ska jag in till tidningen och kika om jag kan få en match till eller om någon annan får ta den matchen. Får se hur det blir. Ingen ångestfabrik som ringt på ett tag. Jag undrar om de gått i konkurs utan mig eller vad felet är. Det ger sig. Nu ska jag skriva det sista och sen ska jag ut i solen och ta mig en glass. Det förtjänar jag. Kanske blir det en glassbild sen.

Icecream

Inga kommentarer: