torsdag, april 30, 2009

M is coming to town

Nu kommer strax M hit och då ska vi förmodligen iväg och spela lite minigolf och sen, om det inte är för torrt ute, så blir det brasa. M och jag har varit kompisar sen 15 år tillbaka och det är sjukt lång tid egentligen när man tänker på det. Vi har haft mycket roligt ihop och vi delar många fina minnen.

Memories

Imorgon fyller han 24 år och jag tycker det är helt sjukt. Det var ju inte länge sen vi satt och kollade på Lejonkungen ihop. Det var då vi träffades jag och M. På Lejonkungen. Sen dess har vi varit vänner. När jag skriver det här ser jag en naken M i huvudet som springer efter en kompis som har hans kläder. Han springer förbi hans klasskompisar som är tjejer. Helt oblygt gör han det. Det enda han tänker på är att få tag i sina kläder. Det är något vi skrattar åt idag. M var inte lika road då. Det var vi åskådare däremot.

Grattis i förskott M

Inga kommentarer: