lördag, april 18, 2009

Cars

Ibland sitter mina killkompisar och diskuterar bilar. Väldigt intressant för vissa, mindre för andra. Jag är av den sistnämnda gruppen. När de drar igång så fattar jag kanske en fjärdedel om jag har tur. Sen kommer någon bilmodell man kanske hört talas om eller någon man inte ens vet hur den ser ut.

Cars

Jag är sämst på bilar och kan ingenting egentligen. Har inget intresse i att lära mig heller så jag faller platt där. När jag skaffar bil sen så lämnar jag bort den till någon kompis eller lämnar in den på verkstad så de får fixa den. För jag kan inte ens åtgärda det lättaste fel du kan tänka dig. Min okunskap är inget jag skäms över. Varför skulle jag? Vissa är intresserade av bilar och andra av sport eller kanske blommor. Jag är sportkillen. Nöjer mig med det.

Pleased

Inga kommentarer: