torsdag, april 09, 2009

Stressen gör små hål i min hud

Jag har känt mig stressad hela dagen. Är fortfarande det men vet inte och förstår inte varför. Kanske är det för den där bion med vännerna. Att jag inte kan vara med utan sviker dem för ångestfabriken. Jag har gjort roligare val i mitt liv kan jag säga.

Choice

Jag går runt som en speedad duracellkanin och fattar inte vad som är fel. Försökte lugna mig tidigare idag genom att läsa en bok. Det brukar hjälpa men inte ens det fungerade idag. Solen skiner men jag hoppas på regn och åska. Vad är egentligen fel?

Wrong rabbit

På lördag är det påsk med middag och allt vad det innebär, på söndag är det fest för min svågers bror och imorgon ska jag jobba. Stressen kryper in under skinnet på mig och försöker göra små hål. Små, små hål så att jag kan andas. Känna att jag faktiskt kan leva nu och inte bara sen.

Living the dream

Inga kommentarer: