lördag, april 11, 2009

Let's rock

Bra uppdatering idag (fredag) på Sveriges, i särklass, tråkigaste blogg. Har jobbat (kollat på fotboll och skrivit en timme) och sen spelat fotboll själv. Efter det blev det mer av nyss nämnda sport. Känns som fotboll är en stor del av mitt liv.

Sports

Lyssnade för övrigt på ett sjukt bra band häromdagen. Två egentligen men det ena stod ut mer så det var ett sjukt bra band och ett som bara var bra. Det som var sjukt bra men som jag inte hittar mycket av varken på spotify eller youtube är the jim jones revue. Ett 50-talsinspirerat band som imponerar på mig. Tyckte det svängde riktigt bra när jag jobbade och jag var inte ensam om att tycka det heller. Det var fler än jag som gick och diggade.

Fifty

Andra bandet är nygammalt för mig och heter black stone cherry. Även det ett bra band som ni får lyssna på. Det är väl mina musiktips såhär mitt i natten. Imorgon är det påskfirande både här (syster) och där (kompis) och har ni "min" lokaltidning så finns en text från mig med också. Att läsa en text av mig på morgonen ger en bra start på dagen. Sägs det i alla fall.

Read and learn

Får se om jag har en bättre uppdatering när morgonen gryr. Eller om det bara blir äckelkänsla över ägg och annat jag är för kräsen för att äta. Vet inte hur jag ska lösa allting imorgon för jag kan inte dela på mig. Får helt enkelt se hur allting löser sig. Nu ska jag lägga mig och läsa parfymen. Boken heter så. Jag ska inte läsa innehållsförteckningen på min parfym. Det vore skumt.

Big hunk of love

Inga kommentarer: