måndag, april 13, 2009

Jag har Sveriges minsta penis

Hemma från födelsedagsfesten och penismätartävlingen. Det var fest för min svågers bror som fyllde 50 år och det var trevligt. Som vanligt så kände man sig lite felplacerad då alla var släkt med alla på något vis förutom jag som är ingift släkt. De känner mig inte så bra så det blev inte att man pratade med de andra unga så gott det gick. Det gick sådär.

How is it going?

Nu till själva tävlingen. Det här skriver jag inte för att vara dum på något vis utan det är för att visa hur det är. De unga i släkten bor nästan allihopa i Stockholm och ser väl alla bra ut. De samtal jag lyssnade lite på handlade om vilka uteställen man gick till och vilka man umgicks med.

Hang out?

Här börjar tävlingen. Självklart blev det prat om vilka klubbar man gick på. Någon sa att de hänger på Whiteroom men att det är för litet och för mycket folk. En annan gick till Ritz (vet inte hur hippt det är) och så fortsatte det. Själv skröt jag om att ha varit på Olins, Skaras enda uteställe. De var inte lika imponerade av det och varför vet jag inte. Vem blir inte det?

Who?

Det slutade inte med klubbarna i Stockholm. Tydligen finns det fina uteställen i Los Angeles också, eller LA som de sa. Där pratade de om hur viktigt det är att känna folk för att komma in på de fina klubbarna och så vidare. Sure, det fattar jag också. Tydligen känner de folk också. Vem var det som hade liten penis där? Jo, jag. Känns som att det är svårt att bräcka det. De enda uteställen jag varit på utomlands är, öhhm, Hooters i USA (är det ett uteställe?) och Raggarbar på Island. Inget av dem skulle platsa på den där fina gatan i LA som de nämnde. Minns inte vilken det var bara.

LAX

När jag inte trodde min penis kunde bli mindre fortsätter samtalet. Då berättar någon om sin pojkväns föräldrar som har ett hus på Öland eller om det var Gotland (vilket är hippast?). Där hade de en gäststuga som de sov i om de kom hem sent efter att ha festat på öns hippaste klubbar. Det var två eller om det var tre rum och kök. Jag bor i en etta och jag har tvättmaskin i källaren som jag delar med övriga hyresgästar i huset. Det närmsta jag kommer en gäststuga vore om jag byggde ett litet kartonghus över madrassen vissa gäster sover på. Madrassen förvarar jag under sängen.

Guesthouse

Kort och gott kan man väl säga att jag hade minst penis på hela festen. Tjejerna som berättade (skröt?) om klubbar och hus hade större penis än en killes vildaste drömmar och en tjejs fantasier. Och där satt jag. Med dem. Med, då, Sveriges minsta penis.

Ska vi mäta?

2 kommentarer:

Sara sa...

Aj aj. Du får köpa dig en lång rad lyxbilar och ett slott i Hollywood. Då har du tagit dem alla med hästlängder. ;) Näe, skämt åsido. Sånt betyder ju inget i längden. Jag tycker att ditt liv låter mycket bättre. För i slutändan, så är det oftast så att de som har mest pengar, är ändå de fattigaste. Du har ett härligt sätt att skriva på. Keep up the good work. :)

Jay sa...

Sara: Klart det låter bättre. För vem vill inte hänga på Skaras enda uteställe? Jag vill. Jag vet att du vill haha.

Nä, men seriöst så var det en stor penismätartävling och det är rätt roligt att lyssna på och tacksamt att driva med.

Tack, jag ska försöka.