måndag, april 06, 2009

Du kan lyckas

När folk frågar vad jag arbetar med blir svaret media. Det brukar öppna en del dörrar oavsett vad det gäller. Vad är det som gör att media har den respekten med sig? Att det bara är att gå före och få prata med personer som annars inte ens skulle tittat åt dig? Hur kommer det sig att jag får nummer till högt uppsatta personer och spelare inom olika klubbar?

How?

Det går givetvis att komma långt bara man ger sig fan på det också. Jag bevisade det när jag gick på högstadiet och kämpade som en idiot för att få tag i Kajsa Bergqvist nummer för att få göra en intervju med henne. Detta var efter OS 2000 och hennes brons i Sydney. Ni kan själva gissa hur svårt det var att få tag i henne då.

You can

Där bevisade jag att om man bara gav sig fan på något så går det att lyckas. Ibland tänker jag tillbaka på den tiden och blir stolt över att mitt unga jag lyckades. Nu ska jag ordna nästa nivå på den här stegen.

Ladder

Inga kommentarer: