onsdag, april 01, 2009

Jag jobbar hela dagen lång

Idag har jag jobbat på ångestfabriken, gjort fem telefonintervjuer och försökt ordna lite inför helgen. Jag kan säga att jag är trött nu. Väldigt trött om jag ska vara ärlig. Är inte klar heller utan jag ska fortsätta jobba efter att jag bloggat om detta. Då ska jag skriva ihop de intervjuer jag gjort idag.

Write

Innan dess ska jag ringa en kille som skulle göra en intervju med mig denna veckan. Det blir förmodligen inte av denna veckan heller då jag har fullt upp. Vem har kunnat missa det. Ska se om vi kan få till en intervju över telefon och mail. Blir aldrig lika bra det förstår vem som helst men det är bättre än inget.

Better

Ringde honom nu och det var tight om tid för en intervju överhuvudtaget för honom nu. Jag bad om ursäkt för att jag tagit sådan tid på mig men ibland går det inte råda över jobb och andra saker som dyker upp. Thats life.

Now work Dytte

Inga kommentarer: