torsdag, april 02, 2009

Tidsoptimist?

Inte så bra uppdatering idag. Har haft fullt upp som ni säkert förstått. Skrivit om Sveriges nästa storstjärna...not. Har inte hunnit faktiskt. Jobbat arslet av mig idag. Fråga mig inte hur man gör det men jag har gjort det.

Alltid jobb

Är inte ens klar än utan har tre saker kvar att skriva. Deadline för den ena saken var idag och den är jag inte klar med. Har inte ens börjat om jag ska vara ärlig. Får ordna det tills nästa vecka. Tur att den sidan har överseende med såna saker. Kan hoppa över en vecka om det blir tight. De vet om att jag har andra jobb också så inga hard feelings där. Snart dags för sängen också för jag ska jobba på ångestfabriken imorgon. Börjar i ottan och slutar för sent.

För mycket att göra och för lite tid

Inga kommentarer: