måndag, oktober 20, 2008

Activate

Imorgon ska jag för första gången på en vecka göra något känns det som. Då ska jag iväg med min syster för att inhandla en ny hallampa och vardagsrumslampa. Och det mina vänner är stora nyheter. För jag har haft sjukt tråkigt under veckan som har gått. Det har haft sina bra stunder också givetvis. Men för det mesta har jag haft tråkigt.

Bor-ing

Resten av veckan ska jag begrava mig i program, böcker och tutorials. Vad ska jag göra? Jo, plugga kan man säga. Ska lära mig adobes program bättre än vad jag redan kan dem. Läsa som bara den ska jag göra. Det kommer bli en bok om photoshop, om huliganer och lite allmänna fotbollsnyheter i någon blaska jag har liggandes.
Jobba på ett hemligt projekt som jag hoppas kommer hjälpa mig i mitt jobbsökande. Sen då? Ja, då har jag förhoppningsvis ett jobb. Vem tror att jag har ett jobb innan veckans slut? Räck upp en hand. Ingen. Nä tänkte väl det.

Det kommer, det kommer

Inga kommentarer: