söndag, oktober 12, 2008

Soon to an end

Snart slut på detta dygnet. Den kommande veckan är det mycket som kommer hända. Det ska ordnas luncher, samtal och möten. Jag ska skriva sjukt mycket inom flera områden och sen ska jag skriva lite till. Det är så min vecka ser ut. Vad är det då för saker jag ska göra egentligen? Ja, det avslöjar jag tyvärr inte. Ni som känner mig kommer säkert lista ut en del saker. Men absolut inte allt.

Go figure

Detta kommer hjälpa mig på många sätt. Tyvärr inte på alla sätt som jag vill att det ska hjälpa mig. Men kanske är detta en lösning som kommer att hjälpa mig på det sättet jag vill att det ska göra också. Jag vet att jag är väldigt hemlighetsfull men det finns en anledning till det. Det går inte att avslöja allt om mig och det jag gör. Vissa saker är bara privata. Varför pratar jag ens om det på min blogg då? Jo, detta är fortfarande min ventil som jag sagt tidigare.

Vent

Inga kommentarer: