söndag, oktober 12, 2008

Nyttig info

En del personer har tidigare sagt att de läser min blogg för att de tycker den har ett vettigt innehåll. Inte lika tomt och ytligt som många andra bloggar. Jag funderar på om det stämmer med hur min blogg ser ut idag. Har den något vettigt att säga längre. Vad är då det?

Information abuse

Vad skriver jag egentligen i min blogg? Just nu, hur dåligt allting är. Hur saker och ting går emot mig. Sen kör jag en metadiskussion om det. Det jag gör nu till exempel. Alla tycker väl om metadiskussioner? Eller? Inte? Nähä.

Meta

Veckan som kommer är viktig och betydelsefull för mig. Det är då jag ska göra saker som kan förändra saker och hjälpa mig. Samtidigt förändrar det inte allt för mig. Vissa saker kan jag inte göra själv. Där är jag beroende av andra.

Dependent

Inga kommentarer: