onsdag, oktober 29, 2008

Årets kvinnliga personlighet

Jag är en person som är väldigt sluten av mig. Berättar inte om mina stora hemligheter för så väldigt många och som inte engagerar mig känslomässigt i förhållanden till en början. För jag vågar inte. Har blivit bränd, dumpad och sårad så oerhört många gånger att jag aldrig vill bli det igen.

Dont hurt me

Detta är en av mina hemligheter som de närmsta killkompisarna vet om. Men inte någon annan om jag inte minns fel. Jag engagerar mig inte känslomässigt i början av ett förhållande. Detta av rädsla för att bli sårad och ledsen. Därför är jag väldigt kall till en början. Kan vara i alla fall.

Cold as ice

Få personer har fått mig att sänka min gard. En person har fått mig att sänka den direkt. När jag gjorde det var jag livrädd för att bli dumpad och ensam. Det blev jag inte. Istället öppnades en värld full av hopp, lycka och kärlek för mig. Allt som tidigare var mörkt blev ljust och det som tidigare var svårt blev lätt. Då kunde jag klara allt. Nya vägar öppnades för mig och denna personen fick mig att tro på mig själv. En tro på att jag kunde erövra världen.

Conquer the world

Sen den 11:e maj 2007 har jag varit en väldig lycklig person. Då förändrades sättet jag såg på mitt liv och allt det mitt liv tidigare var. Till något mycket bättre. Den personen jag var innan det datumet var en svår, dyster och pessimistisk person. Inte alls den jag person var den 26:e maj i år till exempel. En person har fått mig att bli så oerhört mycket mer. Det var ingen slump att hon blev utvald till årets kvinnliga personlighet året 2006 med motiveringen: "Trots ett långt avstånd mellan oss så pratar vi väldigt mycket. Hon är rolig och får mig att skratta trots att man är ledsen. Väldigt snäll tjej, även fast hon inte pratade med mig innan tolvslaget igår. Den som påverkat mig mest under året."

Josefin

Hon är den som påverkat mig på så oerhört många bra sätt att jag inte kan räkna dem. Som betyder så oerhört mycket för mig att jag inte kan beskriva det med ord.
Det är hon som varit speciell sen dagen vi började prata.
Hon som gjort mig till en bättre och lyckligare människa sen den 11:e maj 2007.

All I have to say is J

Inga kommentarer: