onsdag, oktober 15, 2008

Bloggpaus? Nja

Jag skrev tidigare att jag inte skulle blogga. Nu gör jag det ändå. Det har inte blivit gjort så mycket som jag hade hoppats på i början av veckan. Inte de saker jag allra helst hade velat göra heller. Det jag vill göra var väldigt svårt att genomföra för mig själv. Därför är jag mer eller mindre fast på samma plats som jag var innan denna veckan började.

Stuck in the middle

Jag har gjort saker men alldeles för lite. Alldeles för jävla lite egentligen. Vill ner till Göteborg och fixa lite saker där men det går inte då M har en massa han måste plugga. Därför kan jag inte sova där. Ska till gbg på söndag ändå för att kolla en match, tror jag. Får se hur jag mår då. Har gått med konstant huvudvärk i ett bra tag nu. Mer än en vecka.

Sick in my head

Hittills har den här veckan varit tung. Det känns som att någon har suttit inuti min kropp och slitit sönder mig inifrån. På ett sätt känns det som att jag gått 12 ronder mot världsmästaren i boxning. Tungvikt. Det kan vara för att huvudet är så mörbultat nu att jag inte vet vart jag ska göra av det. Hjärnan är inte van vid att tänka så mycket som den gjort den senaste veckan.

Think about it

Jag ä..... ... .......

Inga kommentarer: