lördag, oktober 25, 2008

Komplexitet

Det behöver inte vara så mycket som sägs. Men något i alla fall. Tyvärr har det inte sagts ett ord om det. Det betyder nog mer för mig själv än vad det gör för andra. Givetvis, är det så. För mig är det en förändring. En bra sådan. Förmodligen en som kommer hjälpa mig på mer än ett sätt. För jag måste lägga om mina vanor nu för att passa in i den nya förändringen.

Change

Jag vill fortfarande höra något. Men det får jag inte. Anledningen till det vet jag inte. Kan någon svara på det egentligen? Fattar någon vad det är jag skriver om? Nä, inte det heller. Kan förstå det. Skriver mina texter i väldigt mycket gåtor och det är så jag gillar det. Att inte alla förstår. Du måste antingen känna mig väldigt bra eller förstå den komplexa människa jag är. Det är en vetenskap att ens förstå mig.

Try

Inga kommentarer: