onsdag, oktober 22, 2008

Pro

Imorgon rör jag mig mot Göteborg. Ska kolla lite butiker och besöka tidningen. Ska valsa in där lite självsäkert som om jag ägde stället och be om ett jobb. Om inte det går så får jag sjunka lite i graderna och ställa mig på knä och böna och be om jobb. Förhoppningsvis funkar ett av dessa steg så jag får ett jobb. Det skulle vara ett riktigt bra jobb att få också.

Get a real job

Kanske ska ge mig ut på turné bland tidningarna i Göteborg och presentera mig? Det får bli en annan dag än imorgon för det kan behövas lite mer planering inför ett sånt projekt. Det vore bra att genomföra i alla fall. Om jag ändå inte har något jobb menar jag. Mycket i som ska göra märker ni. Som det är nu har jag några projekt att genomföra. Ett med att begrava mig i adobes program, ett i italienskan, ett i presentationsresan och ett hemligt projekt. Det är lite att stå i.

ject future

Inga kommentarer: