måndag, oktober 20, 2008

No luck for chuck

Det gick inget vidare på arbetsförmedlingen. De var gnälliga och ville skriva in mig som arbetssökande för typ städjobb på ica (no offense städare). För att jag inte kunde visa ett examensbevis från högskolan. Vet inte varför de var gnälliga över det. Men det tar ju bara, vad är det nu, runt 30-60 dagar att få ett examensbevis. Klart som korvspat att jag fixar det på fem minuter.

It is done

Sen blev hälften av folket på arbetsförmedlingen arg på mig. För jag trängde mig före alla för att få ställa en enkel fråga. Detta uppskattades tyvärr inte av de fem personer som satt och väntade på sin tur. Kan inte förstå varför. Det hela tog cirka tre till fyra minuter. Nä, jag var inte poppis idag. Känner det in i själen. Haha, eller så bryr jag mig inte.

Dont care - sorry

Inga kommentarer: