onsdag, oktober 22, 2008

Money money money

Show me the money I told the lady. She smiled at me. Saying that everything was okey. That everything will work out. And now im happy. Cause im getting my money. Problem solved.

Solved

Idag fick jag beskedet att jag får mina pengar. YA. In your face Iceland. Det kommer dock att ta ett tag innan jag får dem. Upp till 7-10 dagar innan de kommer in på mitt konto. Jag hoppas det går snabbare men de sa att det kunde ta något sånt. Jag tror dem faktiskt. Med alla problem de haft med deras system och den finansiella krisen så slår det hårt mot det lilla landet i norr. Ett land jag fått dystra minnen av men ändå några väldigt goda. Ingen som var på den där båten kommer någonsin glömma min dans. Den var one of a kind. Går inte att reproducera. Bara så ni vet. Miss ya all friends in Iceland and those who are back in sweden.

Cause it was written for you.

Inga kommentarer: