torsdag, oktober 23, 2008

Give me a glas of water

Det är ett tungt liv jag lever just nu. Är ur balans med de(t) flesta och mesta. Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med. Sen jag kom hem till Skara för två veckor sedan har mina rutiner sett annorlunda ut. Jag mår dåligt och då är rutinerna det första som förändras. Vi kan prata lite om den rutinen som påverkar mitt liv mest kanske.

Should we?

Den är livsviktig säger människor. Jag håller med. Vad är det som har rubbats då? Jo, mina matvanor. Det som tidigare var mat har ersatts. Av.....ingenting. Tidigare åt jag frukost, lunch, middag och kanske lite kvällsmat. Alltså riktig lunch och riktig middag. Bestående av mat. Nu äter jag mest ingenting. Sen jag kom hem har jag nog ätit någorlunda ordentlig mat fem gånger. MAX. Det vill säga middag på något vis.

Proper

Vad jag levt på sen är inte värt att nämna. Det spelar ingen roll. Jag kommer förmodligen fortsätta leva på samma kost ändå. Tills jag kommer i balans igen. För som jag skrev tidigare så är jag inte det just nu. Allting ligger på sne och fokus ligger på....ja jag vet inte. Om jag inte går under över att vara arbetslös så lär jag väl göra det av näringsbrist. Det sägs så i alla fall. När jag kommer tillbaka i mina gamla rutiner vet jag inte. Det är omöjligt att svara på.

Impossible

Inga kommentarer: