lördag, oktober 11, 2008

No blogging

Jag vet att det inte blivit den bildkavalkad jag lovat. Ber om ursäkt för detta. Det kommer förmodligen inte bli några bilder under den kommande veckan heller. Möjligtvis att jag slänger upp en del bilder imorgon. Men tyvärr inte under den kommande veckan. Detta för att jag förmodligen inte kommer blogga alls under veckan som kommer.

Why not blog a little?

Nästa vecka är det tänkt att jag ska göra lite saker som är otroligt viktiga för mig. Sen orkar jag inte med mig själv när jag blir så negativ med allting som jag blivit nu. Det genomsyrar hela bloggen och kanske behöver jag en paus från bloggen. Även om den här bloggen är min ventil.

Important

Sju dagar blir det om det blir som jag har tänkt mig. Det lär ni märka. Men imorgon kommer jag förmodligen att blogga. Sen på måndag så tar det slut. Bara så ni är medvetna om det. Ni hela tre personer som läser min blogg. Okej, ni är några fler men jaja. Njut av detta så länge det varar.

2 kommentarer:

Danne sa...

Räknar du mig som en av de där tre? Hoppas islänningarna skickar dig dina stålar, de verkar blivit en aning panka sista tiden.

Jay sa...

Japp, klart jag gör danne.
Det hoppas jag med. Jag ska se om de kan skicka mina pengar på måndag. Vi får se hur det går med det.