lördag, oktober 25, 2008

Closing doors

Jag blir mer och mer fundersam över hur det här kommer sluta. Det känns mer och mer som att det är ett svårt mål att uppnå. För var dag som går är det som att jag kommer längre bort. Målet känns mindre och mindre då avståndet till det ökar. Det är inget jag vill eller önskar men ändå sker det. Inte är det något jag kan påverka heller utan det är naturens gång.

Nature have to have it's course

Saker händer varje dag och varje gång blir jag ledsen. Känns som att jag stänger dörrar varje gång jag lägger mig för att sova. Snart är jag i utkanten av staden och ska byta stad. För det är så många dörrar som stängts bara under denna veckan.

Change of city

Därför skrämmer sömnen mig och gör mig rädd för att sova. För en natt till betyder att jag är längre ifrån mitt mål när jag vaknar. Jag har ännu inte hittat ett sätt att gå åt andra hållet. Att öppna upp dörrarna jag stängt för att hitta tillbaka till mitt mål och det jag vill ha.

Goal

Inga kommentarer: