fredag, oktober 10, 2008

Money gone

Mina pengar är fast. I fucking ISLAND. Jag trodde pengarna redan var på mitt konto. Vilket dem inte är. Istället är de fast på Island. Deras transfersystem är nere säger dem. Ett under att inte hela landet redan gått under med tanke på det. Jag tror dock de ljuger för mig. De behöver mina pengar. Islänningarna är trevliga men lömska satar.

Give me my money

När systemet skulle vara igång igen vet de inte. Vad vet de då? Tydligen hade det inte gått att föra över pengar på en vecka. Vilket jag inte tror ett dyft på. På hemsidan står det att det inte går att sätta in eller ta ut pengar från internetkonton. Vilket jag inte förstår varför. Nu har jag därför mailat och frågat om jag kan få växla mina pengar på kontot till en annan valuta. Om det är i en annan valuta så slipper jag det isländska raset. Men det kommer de väl inte heller tillåta.

Jäkla ekonomiska kris.

Inga kommentarer: