söndag, oktober 05, 2008

Nilkoman

Ibland är det tufft med jobb, det finns inget. Imorgon blir det en del mailande för att, förhoppningsvis, få lite jobb. Sen lär det bli en del letande efter intervjupersoner till boken. Ett samtal till en fotbollsspelare i hopp om en intervju. Kanske två till och med. En helt säkert. Den andra spelaren får jag se lite hur jag gör med. Det löser sig alltid.

Work it out

Imorgon ska jag skriva lite också. Blir att gå och kolla på Malmö FF - Örebro SK på Malmö Stadion. Om ni kommer vara där så säg till. Jag hoppas bara att min ackreditering går igenom då jag mailade om det igår. Får ringa och dubbelkolla imorgon. Det brukar lösa sig.

Solve it

Nilkoman är för övrigt en journalist som inte gör sitt jobb, enligt min flickväns lillasyster. Ett citat som är några år gammalt nu men väldigt roligt i sig. Är jag en nilkoman då jag inte har ett jobb? Undra det.

Nilkoman

För övrigt känner jag mig lite, ja jag vet inte riktigt. Känns som att lite saker går emot mig nu. Det löser sig snart. Det tror jag starkt på. För övrigt kanske ni kan få se mig i tv snart igen. OM jag kommer vara med i tv så berättar jag det givetvis här på bloggen och då också vilket program jag kommer vara med i. Det är långt ifrån klart i dagsläget. Mer info kommer när jag vet mer.

Tv-star

Inga kommentarer: