torsdag, oktober 30, 2008

Looking for answers

Jag planerar en resa. En resa som kommer vara startskottet på det liv jag vill leva. Med vissa undantag givetvis. Det går inte få allt i världen. Inte av egen maskin. Du måste ha någon som hjälper dig någon gång och det kommer jag ha i vissa delar. I andra inte. Människor kommer hjälpa mig inom mitt yrkesval och det jag vill göra i framtiden.

Machine

Det är på det personliga planet jag inte kommer få någon hjälp. Ingen kan hjälpa mig förutom, ja just det, jag själv. Denna resa kommer inte hjälpa mig där. Inte direkt. Kanske indirekt. Det vet jag faktiskt inte. Men inom yrket jag vill jobba kommer det att hjälpa mig. Förhoppningsvis öppnar det upp några dörrar för mig ju mer det lider.

I started to see

Denna resa kommer vara en av många. Resultatet kommer bli grymt om jag lyckas med det jag tagit mig för. Vilket jag kommer göra. Jag vill så gärna dela med mig av framgången om det blir det. Det kommer jag däremot inte kunna göra. För denna bloggen är en fara för mig och allt jag står för. Även om jag inte vill det. Nu är det som det är och jag kan bara hoppas att ni hittar mig ändå. Den som orkar leta kommer hitta den rätta personen bakom den här bloggen.

Search and you find.

Inga kommentarer: