onsdag, maj 20, 2009

Ångestfabriken

Igår var det en ledig dag och idag jobbar jag igen. Ångestfabriken. Som ni vet så mer eller mindre hatar jag stället men tycker det är bra betalt och arbetskamraterna är bra. Det är vad som gör att jag ändå kommer tillbaka.

Be back

Men de gjorde mig besviken igår då de annonserade mitt startdatum för sommaren. Jag hade ju hoppats på att få minst två veckor i Juni vilket jag inte får. Istället är det någon enstaka dag i slutet av månaden. Detta gjorde mig oerhört besviken för det förstör inte bara min budget utan även lite lösa planer jag har (säger man har eller hade där?)

Destroy

Vet inte hur jag löser det. Får ju jobba en del extra nu som det är nu och förhoppningsvis täcker det upp den förlusten men det hade ju kunnat vara bättre ändå. Jag ska försöka hitta en lösning på det och försöka se till att det blir rätt till slut. Så min budget slipper spräckas och därmed mina planer.

Budget

Vissa av mina planer kräver lite mer pengar och då är de två veckorna rätt viktiga. Men det löser sig nog ändå. Jag fullkomligt älskar att drömma mig bort. Därför är det roligt och viktigt med dessa planer jag har. Även om de bara är i tankestadiet.

In your mind

Inga kommentarer: