tisdag, maj 12, 2009

Organisation världen

Jag fick ett mail från en stor organisation i Sverige där jag är en av de som är tänkt att få en plats i deras styrelse. Där informerades jag om mötestid och datum. Mötet har inte ägt rum än så därför vet jag inte blir utvald än men det märker vi då.

Notice

Jag vet inte hur många som sökt dessa platser som finns men trots det känner jag mig ovanligt säker på att ta en av dessa platser. Har ingen aning om vilka jag står emot men jag tycker det vore en förlust för denna organisation om de inte tog tillvara på mitt engagemang och mig som person. I och för sig tycker jag samma sak om jobben jag söker. Men vi får se hur det går.

I will be great

Organisationen är en av världens största och mest kända. Där är det tänkt att jag, från ingenstans, ska få en plats i deras styrelse. Självklart på lokalnivå först men om jag tycker att det passar mig och jag trivs med det kommer jag självklart att jobba för att nå toppen. För det är enda vägen för mig. Uppåt. Berättar vilken organisation det är när mötet är över och deras beslut är taget.

Going to the top baby

Inga kommentarer: