torsdag, maj 28, 2009

Hypo, hypotus? Äsch

Alla i gruppen jag jobbade med idag gick och hade ont i halsen. Det var mycket känna efter och fundera på om man hade det eller inte. Anledningen var att en annan i den gruppen hade fått ett virus så hans röst var ett minne blott.

Memory

Det var cirka tio hypokondriker och jag. Jag har också ont i halsen. Men tror och hoppas på hypokondri. Jag jobbar imorgon och då kan det vara bara att vara någorlunda frisk i alla fall. Men vem tusan är frisk på ångestfabriken? I huvudet alltså. Nä, jag skoja bara. Om huvudet alltså. De allra flesta är normala och smarta. Jättesnälla också även om det inte hör hit.

Throat

När morgondagens arbetsdag är över betyder det att jag jobbat in de två veckor jag förlorar i sommar. Allt efter det är ett plus. Som det lät på chefen skulle det finnas en hel del att göra och jag hoppas att jag får minst en vecka nu i juni i alla fall. Får se hur det går med det. Man kan ju nämligen inte få allt.

Get it all

Inga kommentarer: